CRISTINA BENGA – profesor gradul didactic I, este licențiată în Teologie-Litere și doctor în științele educației, autor a numeroase articole de specialitate publicate în țară și în străinătate, profesor-mentor și formator.

AURORA CIACHIR – profesor gradul didactic I la Școala Gimnazială „Leornardo da Vinci” din București, este licențiată în Teologie - Asistență socială, cu masterat în Doctrină și cultură, metodist IȘMB, profesor-mentor, formator, expert în management educațional.

NICULINA FILAT – profesor gradul didactic I, Colegiul Național „Iulia Hasdeu”, este licențiată în Teologie - Litere, cu masterat în Teologie sistematică și biblică, profesor-mentor, formator, expert în management educațional.

MIHAELA GHIȚIU – profesor gradul didactic I, licențiată în Teologie - Arte plastice, profesor mentor și formator.

IOANA NICULAE – profesor gradul didactic I, Școala Gimnazială „Constantin Brâncuși” din București, este licențiată în fizică și teologie, cu masterat în Comunicare și comuniune eclezială, metodist IȘMB și profesor- mentor.

Referenți:

– Pr. prof. univ. dr. Emanoil Băbuș, Facultatea de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul”, Universitatea din București.

– Pr. asist. univ. dr. Georgian Păunoiu, Facultatea de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul”, Universitatea din București.

– Pr. dr. Ștefan Zară, profesor gradul didactic I, Seminarul Teologic „Sfântul Nicolae” din Râmnicu-Vâlcea.

– Pr. prof. Liviu Botezatu, inspector școlar, ISJ Botoșani

– Pr. Marian Sidon, inspector școlar, ISJ Cluj

– Prof. dr. Denisia Elena Mănoiu, inspector școlar, ISJ Iași

– Pr. prof. dr. Adrian Cherhaț, inspector școlar, ISJ Bistrița-Năsăud

– Prof. Adriana Elena Hoaghea, Școala Gimnazială „George Topârceanu” Mioveni, jud. Argeș

– Prof. Elena Cocîrlea, inspector școlar, ISJ Brăila

– Prof. Maria-Magdalena Oprișan, inspector școlar, ISJ Galați

– Prof. Daniela Liliana Buzatu, inspector școlar, ISJ Timiș

De ce să-l alegi?

1. Autoarele au o experiență  didactică bogată. Lucrările elaborate în ultimii 6 ani, manualele de Religie. Cultul ortodox pentru clasele a V-a, a VI-a, a VII-a și a VIII-a, le recomandă ca o echipa de succes.

2. Textul lecțiilor este construit ca un dialog de poveste. Personajul care răspunde la întrebări și care transmite noile cunoștințe este unul din mediul familial, foarte apropiat și îndrăgit de copii, și anume bunicul.

3. Are o abordare integrată, care-i permite elevului să exploreze în mod global mai multe domenii de cunoaștere și conexiunea acestora cu viața de zi cu zi. Prin desenarea propriilor experiențe își dezvoltă creativitatea și comunică prin culoare și formă.

4. Conține rubrici speciale, în versuri create de autoare, care dezvoltă spiritul de echipă, dialogul și capacitatea de rezolvare a unor situații concrete din experiența de viață a elevilor.

5. Grafica specială, modernă și foarte atractivă, completează mesajul teologic, iar elementele vizuale, auditive, aplicative din manualul digital fac învățarea mai ușoară.

Go to top